Żyjemy w świecie, w którym treści są wszędzie, gdzie się tylko udamy. Każdego dnia, godziny, minuty i każdej sekundy jesteśmy bombardowani treścią. Mówiąc delikatnie, na wiele różnych sposobów zajmuje to bardzo dużą część naszego życia. Jako marketer online, zauważyłem , że choć otwiera to drzwi do możliwości dotarcia do klientów i partnerów, oznacza to również, że są wyzwania, przed którymi albo już stoisz, albo z którymi wkrótce się zmierzysz. Ogrom treści dostępnych zarówno dla konsumentów, jak i dla firm oznacza, że nie brakuje dobrych, złych i brzydkich treści, które publikują tam marketerzy jak i duże marki. Prawdę mówiąc, miałem spory udział we wszystkich trzech formach treści . Dzięki temu mogłem wyciągnąć wnioski, co działa, a co nie, kontynuować ten proces po drodze. Po zdobytych doświadczeniach zdecydowałem się dzielić skuteczną wiedzą na temat Marketingu